Thursday, January 5, 2012

Pejabat

Aku dapat kerja pada tahun 2010 di pejabat separa kerajaan...lantikan pada mulanya kontrak sebagai latihan...tp dlm surat lantikan sebenar memang tetap. Mula daftar d Kem Mantin N.9 untuk kursus asas kerja selama 10 hari di sana. Semasa di kem berkenaan mereka telah beri penempatan kepada warga kerja baru, heheee aku dpt dekat ja...Perlis leganya time tu...Lepas 10 hari d sana kena la g daftar diri kat penempatan..gerun gak. koi 7.30  tepat smpai ofis ngan family haaa pnya excited..di situ lah berkenalan dngan kak A (bkn nama sbnr)...jmpa dngan bos dia kacak orng nya ...nama T.Z (bkn nama sbr). rupanya2 dl dia yg temuduga aku haaakkk...malunya.Orgnya baik pada mulanya la....tp cerewet gila smpai nangis aku huuu...bodo pnya bos.ckp dia ja btoi. dl suka tgk dia, la menyampah huuuwakk...setelah harung byk perkara contoh banjir huuu n belajar mcm2 disini cnth skt, f.meja. urus setia mesyuarat,terima tetamu.byk lg lah , aku terasa diriku dh matang tp dari segi kerja lah haaa.Sekarang sudah setahun aku bekerja di negeri orang.best gak...ingat nk cari calon laki kt negeri ni gak haa...

No comments:

Post a Comment